Seguir
Carles Rostan
Carles Rostan
Professor de Psicologia de la Universitat de Girona
Dirección de correo verificada de udg.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
El desarrollo de los niños, paso a paso
M Sadurní, C Rostán, E Serrat
Barcelona: Uoc, 2008
2422008
El ABP: origen, modelos y técnicas afines
C Arpí Miró, P Àvila, M Baraldés i Capdevila, H Benito Mundet, ...
© Aula de innovación educativa, 2012, núm. 216, p. 14-18, 2012
592012
Children's rights from the point of view of children, their parents and their teachers: A comparative study between Catalonia (Spain) and Il Molise (Italy)
M Gusó, A Saporiti, M Rago, D Grignoli, M González, A Mancini, ...
The International Journal of Children's Rights 14 (1), 1-75, 2006
592006
El desarrollo de los niños, paso a paso
MS Brugué, CR Sànchez, ES Sellabona
Editorial UOC, 2008
572008
Neurophysiological correlates of error monitoring and inhibitory processing in juvenile violent offenders
A Vilà-Balló, P Hdez-Lafuente, C Rostan, T Cunillera, ...
Biological psychology 102, 141-152, 2014
522014
Lenguaje y Teoría de la Mente: una aproximación multidimensional
M Resches, E Serrat, C Rostan, M Esteban
Infancia y aprendizaje 33 (3), 315-333, 2010
512010
Sobre el concepto de alfabetización transmedia en el ámbito educativo. Una revisión de la literatura
J González-Martínez, E Serrat-Sellabona, M Estebanell-MinGuell, ...
Comunicación y sociedad, 15-40, 2018
482018
La importancia de las emociones en los periodos sensibles del desarrollo
M Sadurní, C Rostan
Journal for the Study of Education and Development 27 (1), 105-114, 2004
462004
Rehabilitation and Socialization of Chimpanzees (Pan troglodytes) Used for Entertainment and as Pets: An 8-Year Study at Fundació Mona
M Llorente, D Riba, S Ballesta, O Feliu, C Rostán
International Journal of Primatology 36, 605-624, 2015
452015
Neurophysiological correlates of cognitive flexibility and feedback processing in violent juvenile offenders
A Vila-Ballo, T Cunillera, C Rostan, P Hdez-Lafuente, L Fuentemilla, ...
Brain Research 1610, 98-109, 2015
412015
Why is theory of mind important for referential communication?
F Sidera, G Perpiñà, J Serrano, C Rostan
Current Psychology 37, 82-97, 2018
392018
Improving social understanding of preschool children: Evaluation of a training program
M Esteban Guitart, F Sidera Caballero, J Serrano Ortiz, A Amadó Codony, ...
© Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 2010, vol. 8 …, 2010
392010
Aspectos ambientales implicados en la construcción de la identidad en una muestra de adolescentes de la Universidad Intercultural de Chiapas
M Esteban Guitart, JM Nadal, I Vila, C Rostán Sánchez
© Medio Ambiente y Comportamiento Humano: Revista Internacional de …, 2008
362008
What's up with transmedia and education? A literature review
J González Martínez, M Esteban Guitart, C Rostán Sánchez, ...
Digital Education Review, 2019, vol. 36, p. 207-222, 2019
352019
Regression periods in infancy: A case study from Catalonia
M Sadurní, C Rostan
The Spanish journal of psychology 5 (1), 36-44, 2002
312002
Tres miradas a los derechos de la infancia. Estudio comparativo entre Cataluña (España) y Molise (Italia)
F Casas, A Saporiti, M González, C Figuer, C Rostan, M Sadurní, ...
Plataforma de Organizaciones de Infancia, 2005
302005
Do children realize that pretend emotions might be unreal?
F Sidera, E Serrat, C Rostan, M Sanz-Torrent
The Journal of genetic psychology 172 (1), 40-55, 2011
282011
Aplicación de un programa de aprendizaje socioemocional y moral para mejorar la convivencia en educación secundaria
F Sidera, C Rostan, J Collell, S Agell
Universitas Psychologica 18 (4), 1-14, 2019
272019
Labelling improves false belief understanding. A training study
ES Sellabona, CR Sánchez, EV Majoral, ME Guitart, FS Caballero, ...
The Spanish Journal of Psychology 16, E6, 2013
272013
Bullying in primary school children: the relationship between victimization and perception of being a victim
F Sidera, E Serrat, J Collell, G Perpiñà, R Ortiz, C Rostan
International journal of environmental research and public health 17 (24), 9540, 2020
212020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20