Seguir
Diana Davila
Diana Davila
Universidad Anáhuac
No hay ninguna dirección de correo electrónico verificada. - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Environmental behavior consumers expect from key stakeholders: an empirical study of two NAFTA countries
SN Bhuian, K Joonas, DD Ruiz
Asia Pacific Management Review 12 (6), 327-337, 2007
72007
(An investigation of the environmental beliefs and attitudes of business students in the USA and Mexico
K Joonas, DD Ruiz, S Tandon
Southwest Business and Economics Journal 14, 39-51, 2005
62005
Examining the Impact of Collectivism on Environmental Beliefs and Attitudes of Business Students: A Cross-cultural Study.
K Joonas, DD Ruiz
AIMS International Journal of Management 9 (1), 2015
32015
Estrategia de comunicación integral de mercadotecnia para una ONG con enfoque educativo
DDRRS Ramírez
InnOvaciOnes de NegOciOs 11 (21), 15-34, 2014
22014
Constructing identity through the consumption of luxury goods
D Dávila
THE ASSOCIATION OF COLLEGIATE MARKETING EDUCATORS, 19, 2015
12015
CONSUMMER BEHAVIOR IN A MULTISENSORY ENVIRONMENT: THEORETICAL APPROACH FOR A STUDY IN MEXICO
PVAMU Diana Dávila Ruiz, Universidad de Monterrey Kishwar Joonas
ANNUAL MEETING OF THE ASSOCIATION OF COLLEGIATE MARKETING EDUCATORS LITTLE …, 2017
2017
Caso Pan American Technical School
DDRJG Trujillo
La empresa Familiar en México 1, 187, 2017
2017
El Escepticismo hacia la Publicidad en los Jóvenes, la Búsqueda de un Marketing Inteligente: El Caso México
LE Diana Dávila
Cladea 2017, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–8