Follow
González-Pérez, Laura I.
Title
Cited by
Cited by
Year
Repositorios como soportes para diseminar experiencias de innovación educativa
LI González-Pérez, LD Glasserman Morales, MS Ramírez-Montoya, ...
Innovación Educativa. Investigación, formación, vinculación y visibilidad …, 2017
952017
User experience in institutional repositories: A systematic literature review
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo
Digital Libraries and Institutional Repositories: Breakthroughs in Research …, 2020
802020
Usability evaluation focused on user experience of repositories related to energy sustainability: A Literature Mapping
LI González Pérez, MSX Ramírez Montoya, FJ García Peñalvo, J Quintas
TEEM 2017, 2017
762017
Discovery tools for open access repositories: a literature mapping
LIG Pérez, MSR Montoya, FJ García-Peñalvo
Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016
532016
Open access to educational resources in energy and sustainability: Usability evaluation prototype for repositories
LIG Pérez, MSR Montoya, FJ García-Peñalvo
Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016
412016
Protocolo de evaluación de la aceptación de los repositorios institucionales por parte de los usuarios: en el marco de una colección de recursos sobre sustentabilidad energética
LI González-Pérez
302019
RITEC & CRIS: Interoperabilidad para visibilidad y medición del impacto de la producción científica energética
LI González-Pérez, MS Ramírez Montoya, FJ García-Peñalvo, ...
302018
Identidad digital 2.0: Posibilidades de la gestión y visibilidad científica a través de repositorios institucionales de acceso abierto.
LI González-Perez, MSX Ramírez Montoya, FJ García Peñalvo
Congreso Internacional de ecosistemas del conocimiento abierto (ECA 2017), 2017
252017
Innovación educativa en estudios sobre el desarrollo y uso de la tecnología: Un mapeo sistemático
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo
Octaedro, 2019
192019
Modelo de evaluación de experiencia de usuario para Repositorios Institucionales
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo
Grupo GRIAL, 2019
162019
Components of Education 4.0 in 21st century skills frameworks: systematic review
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya
Sustainability 14 (3), 1493, 2022
142022
Validity and reliability of a survey to know the technological acceptance of an institutional repository: The case of resources on energy and sustainability
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo, ...
Proceedings of the Sixth International Conference on Technological …, 2018
72018
User Experience of an Institutional Repository in a Private University in Mexico: a fundamental component in the framework of open science
LI González-Pérez, MS Ramírez
Journal of Information Technology Research (JITR) 12 (4), 67-87, 2019
42019
Desarrollo Tecnológico del Repositorio Institucional del Tecnológico de Monterrey (RITEC): innovación abierta incremental
MS Ramírez-Montoya, FJ Cantú Ortiz, HG Ceballos Cancino, ...
Tecnológico de Monterrey, 2018
42018
Best practice in Open Science: The case Bi-National laboratory on smart sustainable energy management and technology training
MS Ramírez Montoya, JV Burgos Aguilar, LI González Pérez, ...
12019
Instrumento Grupos Focales para Repositorios Institucionales
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo
Tecnológico de Monterrey, 2018
12018
Instrumento Aceptación Tecnológica de Repositorios Institucionales
LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, FJ García-Peñalvo
Grupo GRIAL, 2018
12018
Repositorios como soportes para diseminar experiencias de innovación educativa
LD Glasserman Morales, LI González-Pérez, MS Ramírez-Montoya, ...
Síntesis, 2017
12017
Apropiación tecnológica de docentes en ambientes virtuales de aprendizaje
LI González Pérez, FG Lozano Martínez, MS Ramírez Montoya
Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, 2014
12014
Technological Enablers 4.0 to Drive Open Science and Education: Input to UNESCO Recommendations
LI Gonzalez-Perez, MS Ramirez-Montoya, FJ Garcia-Penalvo
RIED-REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION A DISTANCIA 25 (2), 23-48, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20