Academic performance and factors that influence the desertion of engineering students: a study with a gender approach C Saavedra-Acuna, M Quezada-Espinoza 2022 ASEE Annual Conference & Exposition, 2022 | 4 | 2022 |
A study of gender differences in career choice in STEM disciplines: the case of Chilean students C Saavedra-Acuna, M Quezada-Espinoza 2021 ASEE Virtual Annual Conference Content Access, 2021 | 4 | 2021 |
Analysis of academic performance in continuing education programs: An evaluation of synchronous and asynchronous online platform usage V Jara-Troncoso, C Saavedra-Acuna, M Quezada-Espinoza 2022 ASEE Annual Conference & Exposition, 2022 | 1 | 2022 |
Analysis of factors that influence the academic performance of first-year Chilean engineering students C Saavedra-Acuna, M Quezada-Espinoza 2023 ASEE Annual Conference & Exposition, 2023 | | 2023 |
Experiencias de investigación y docencia universitaria con perspectiva de género para reducir brechas y avanzar equidad M Quezada Espinoza, J Jofre, N Delgado, G Costa, C Saavedra-Acuna, ... Mujeres en la educación universitaria de ciencia, ingeniería, tecnología y …, 2023 | | 2023 |
Contribuyendo a disminuir la brecha de género: Hack4Women LSM Giannina Costa Lizama, Cristian Saavedra, Javiera Jofre Congreso de Vinculación con el Medio, Universidad Andrés Bello., 2022 | | 2022 |
Matemáticas Financieras CS Acuña ISBN; 978-956-404-325-8. https://catalogo.unab.cl/client/es_ES/inicio/search …, 2021 | | 2021 |
Assessment of the Socrative platform as an interactive and didactic tool in the performance improvement of STEM university students RG Espina, DR Oroz, M Chávez, C Saavedra, MJ Bravo Higher learning research communications: HLRC 9 (2), 34-47, 2019 | | 2019 |
PERFIL DE INGRESO ALUMNOS DE INGENIERÍA: UN ANÁLISIS DESDE LAS CONDUCTAS DE APRENDIZAJE. CS Acuña, LSM Medina SOCHEDI, 2018 | | 2018 |
Cómo Lograr Empresas Forestales de Excelencia en Gestión FSC® y Socialmente Responsables (FSC®/NCh-ISO 26000) HIG PONZOT UNIVERSIDAD ANDRÉS BELLO, 2017 | | 2017 |
Análisis comparativo de la capacidad de tráfico del acceso CDMA en telefonía celular PCS CS Acuña Universidad de Concepción, 1999 | | 1999 |