Follow
María Pilar Cáceres Reche
María Pilar Cáceres Reche
Profesora de la Universidad de Granada
Verified email at ugr.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Artificial intelligence in higher education: A bibliometric study on its impact in the scientific literature
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Díaz, MP Cáceres-Reche, ...
Education Sciences 9 (1), 51, 2019
2752019
Percepciones del alumnado sobre el blended learning en la universidad
FJ Hinojo Lucena, I Aznar Díaz, MP Cáceres Reche
Comunicar: Revista científica iberoamericana de comunicación y educación, 2009
1812009
Systematic review of good teaching practices with ICT in Spanish Higher Education. Trends and Challenges for Sustainability
S Alonso-García, I Aznar-Díaz, MP Caceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
Sustainability 11 (24), 7150, 2019
1572019
Incidence of the flipped classroom in the physical education students’ academic performance in university contexts
FJ Hinojo-Lucena, ÁC Mingorance-Estrada, JM Trujillo-Torres, ...
Sustainability 10 (5), 1334, 2018
1462018
Problematic internet use as a predictor of eating disorders in students: a systematic review and meta-analysis study
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Díaz, MP Cáceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
Nutrients 11 (9), 2151, 2019
1382019
Mejora del rendimiento académico a través de la metodología de aula invertida centrada en el aprendizaje activo del estudiante universitario de ciencias de la educación
ÁC Mingorance Estrada, JM Trujillo Torres, MDP Cáceres Reche, ...
Didactic Association Andalucia, 2017
1302017
Didáctica: teoría y práctica de la enseñanza
C Moral Santaella, I Aznar Díaz, B Barrero Fernández, ...
Madrid: Pirámide, 2010, 2010
1282010
Estudio de la violencia y conflictividad escolar en las aulas de educación primaria a través de un cuestionario de clima de clase: el caso de las provincias de Córdoba y …
I Aznar, MP Cáceres, FJ Hinojo
REICE. Revista Iberoamericana sobre calidad, eficacia y cambio en educacion …, 2007
1222007
Impacto de las apps móviles en la actividad física: un meta-análisis
I Aznar Díaz, MDP Cáceres Reche, JM Trujillo Torres, ...
Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física, 2019
1012019
El impacto de las TICS en la sociedad del milenio: nuevas exigencias de los sistemas educativos ante la “alfabetización tecnológica”
I Aznar, MP Cáceres, FJ Hinojo
Etic@ net 2 (4), 177-190, 2005
962005
Factors influencing the development of digital competence in teachers: Analysis of the teaching staff of permanent education centres
FJ Hinojo-Lucena, I Aznar-Diaz, MP Caceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
IEEE Access 7, 178744-178752, 2019
952019
Análisis del uso e integración de redes sociales colaborativas en comunidades de aprendizaje de la Universidad de Granada (España) y John Moores de Liverpool (Reino Unido)
JM Trujillo Torres, I Aznar Díaz, MP Cáceres Reche
Revista complutense de Educación, 2015
762015
Tendències actuals de gènere i el lideratge de la direcció en els diferents nivells educatius
MPC Reche, JMT Torres, FJH Lucena, IA Díaz, MG Carmona
Educar 48 (1), 69-89, 2012
732012
La competencia digital del futuro docenteAnálisis bibliométrico de la productividad científica indexada en Scopus
AM Rodríguez García, MDP Cáceres Reche, S Alonso García
682018
Models of good teaching practices for mobile learning in higher education
JM Romero-Rodríguez, I Aznar-Díaz, FJ Hinojo-Lucena, ...
Palgrave Communications 6 (1), 1-7, 2020
622020
Análisis de la acción tutorial y su incidencia en el desarrollo integral del alumnado. El caso de la Universidad de Castilla La Mancha, España
S Alonso-García, AM Rodríguez-García, M Cáceres-Reche
Formación universitaria 11 (3), 63-72, 2018
612018
Indicadores de calidad para evaluar buenas prácticas docentes de «mobile learning» en Educación Superior
I Aznar Díaz, MDP Cáceres Reche, JM Romero Rodríguez
Universidad de Salamanca, 2018
602018
Environmental attitudes in trainee teachers in primary education. The future of biodiversity preservation and environmental pollution
I Aznar-Díaz, FJ Hinojo-Lucena, MP Cáceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ...
International journal of environmental research and public health 16 (3), 362, 2019
532019
ANALISIS DEL LIDERAZGO FEMENINO Y PODER ACADEMICO EN EL CONTEXTO UNIVERSITARIO ESPA? OL
MPC Reche, A Sachicola, MAH Lucena
European Scientific Journal 11 (2), 2015
532015
The contribution of the flipped classroom method to the development of information literacy: A systematic review
G Gómez-García, FJ Hinojo-Lucena, MP Cáceres-Reche, ...
Sustainability 12 (18), 7273, 2020
522020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20