“Informing” technologies and the World Bank D Neu, EO Gomez, C Graham, M Heincke Accounting, organizations and society 31 (7), 635-662, 2006 | 267 | 2006 |
Doing missionary work: The World Bank and the diffusion of financial practices D Neu, E Ocampo Critical Perspectives on Accounting 18 (3), 363-389, 2007 | 151 | 2007 |
‘Facilitating’globalization processes: financial technologies and the World Bank D Neu, E Ocampo Gomez, OG Ponce de León, M Flores Zepeda Accounting Forum 26 (3-4), 271-290, 2002 | 86 | 2002 |
Diffusing financial practices in Latin American higher education: understanding the intersection between global influence and the local context D Neu, L Silva, E Ocampo Gomez Accounting, Auditing & Accountability Journal 21 (1), 49-77, 2008 | 68 | 2008 |
Formación de Ciudadanía en la Escuela dentro de la Transición Democrática: ¿promover escalas de valores o el desarrollo del razonamiento moral? R Anaya-Rodríguez, E Ocampo-Gómez Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación. REICE …, 2016 | 39* | 2016 |
The ethics of World Bank lending D Neu, EO Gomez Accounting Forum 30 (1), 1-19, 2006 | 37 | 2006 |
A comparative analysis of higher education systems: Issues, challenges and dilemmas M Kariwo, T Gounko, M Nungu BRILL, 2014 | 26 | 2014 |
Expanding the perspective and knowledge of the accounting curriculum and pedagogy in other locations: The case of Mexico E Ocampo-Gómez, JC Ortega-Guerrero Critical Perspectives on Accounting 24 (2), 145-153, 2013 | 25 | 2013 |
El investigador fragmentado: conflictos y tensiones derivados de la diversificación de su carga laboral E Ocampo, S Jiménez, L Palacios Revista Iberoamericana de Educación Superior 11 (30), 41-56, 2020 | 18 | 2020 |
Doing missionary work: The World Bank and the diffusion of financial practices E Ocampo, DE Neu (No Title), 2008 | 12 | 2008 |
El Sistema Nacional de Investigadores en la Universidad Veracruzana: análisis exploratorio de cómo se experimenta el reconocimiento académico EO Gómez, JR Hernández Revista Interamericana de Educación de Adultos 37 (1), 64-85, 2015 | 11 | 2015 |
Tutores Sobresalientes y sus Prácticas de Tutoría Académica en una Universidad Mexicana E Ocampo-Gómez, N Rodríguez-Orozco, M Aguilar-Tamayo Formación Universitaria 14 (4), 2021 | 9 | 2021 |
A hybrid artificial intelligence model leverages multi-centric clinical data to improve fetal heart rate pregnancy prediction across time-lapse systems A Duval, D Nogueira, N Dissler, M Maskani Filali, F Delestro Matos, ... Human Reproduction 38 (4), 596-608, 2023 | 8 | 2023 |
Validation of the Spanish version of the Parent's Postoperative Pain Management pain scale AM Ullan, M Perelló, C Jerez, E Gómez, MJ Planas, N Serrallonga Anales de Pediatría (English Edition) 84 (2), 106-113, 2016 | 8 | 2016 |
Social responsibility “accounts”: Understanding World Bank lending practices D Neu, E Ocampo Envisioning a new accountability, 81-113, 2007 | 8 | 2007 |
Validación de la versión española de la escala de evaluación del dolor postoperatorio Parent's Postoperative Pain Managament AM Ullán, M Perelló, C Jerez, E Gómez, MJ Planas, N Serrallonga Anales de Pediatría 84 (2), 106-113, 2016 | 6 | 2016 |
Contabilidad crítica en Latinoamérica: trayectorias, interacciones y conversaciones entre el Norte y el Sur. M Gómez-Villegas, E Ocampo-Gómez, D Neu Innovar 31 (82), 3-24, 2021 | 5 | 2021 |
Educating for Prosperity: An Historical Analysis of Education as the Panacea for Poverty E Ocampo University of Alberta, 2009 | 5* | 2009 |
Currículum flexible: estudiantes universitarios sorteando la conformación de su carga académica semestral E Ocampo-Gómez Formación Universitaria 14 (2), 189-200, 2021 | 4 | 2021 |
Under the Microscope: An Examination of Funding Techniques at a Mexican Institution of Higher Education E Ocampo University of Alberta, 2003 | 4 | 2003 |