My Teacher is a Hologram: Measuring innovative STEM learning experiences SG Paredes, NR Vázquez 2019 IEEE Integrated STEM Education Conference (ISEC), 332-337, 2019 | 27 | 2019 |
Digital skills development: MOOC as a tool for teacher training NR Vázquez, MSR Montoya ICERI2015 Proceedings, 2714-2721, 2015 | 26* | 2015 |
Etapas de la identidad para ser profesionista: evolución de las expectativas de los retos académicos a lo largo de la carrera SL Olivares, N Rivera, MV López, ML Turrubiates Formación universitaria 13 (4), 11-20, 2020 | 24 | 2020 |
Is holographic teaching an educational innovation? SG Paredes, NR Vázquez International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM) 14 (4 …, 2020 | 23 | 2020 |
CONNECTIVITY OF LEARNING IN MOOCs: FACILITATORS’EXPERIENCES IN TEAM TEACHING MA Mercado-Varela, J Beltran, MV Perez, NR Vazquez, ... turkish online journal of distance education 18 (1), 143-156, 2017 | 15* | 2017 |
Implementación del ABP como métodolo para promover competencias de colaboración un ambiente virtual (Webnode) NR Vázquez, AMA Quiroz, XMR Arcos, JCV Mateus Edutec, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, a292-a292, 2015 | 10 | 2015 |
MOOC learning: Challenges and opportunities of using team teaching M Ramirez, N Rivera, A Garcia ICERI2014 Proceedings, 5751-5756, 2014 | 10 | 2014 |
Competencias digitales en el marco del programa Mi Compu Mx: estudio piloto en Colima, Sonora y Tabasco D Díaz, M Rodríguez, W Sánchez, N Rivera, M Ramírez Memorias del Segundo Congreso Internacional de Innovación Educativa, México …, 2015 | 9 | 2015 |
Diseño y transferencia del aprendizaje en un curso masivo abierto a distancia NR Vázquez, MSR Montoya, DH Montoya, AMS Poveda Innovaciones educativas 18 (25), 21-37, 2016 | 7 | 2016 |
Aportes para curso masivo abierto a distancia (MOOC) de habilidades digitales para docentes: Investigación en el marco del programa Mi Compu. Mx N Rivera, M Mercado, MS Ramírez Memorias del XIII Congreso Nacional de Investigación Educativa, Chihuahua …, 2015 | 6 | 2015 |
MOOC: principales problemáticas que enfrenta un equipo de Team Teaching A García, N Rivera, MS Ramírez Memorias del Encuentro Internacional de Educación a Distancia 3 (3), 2014 | 6* | 2014 |
Evaluating virtual reality as a learning resource: an insight into user experience, usability and learning experience K Gallardo, N Rivera Mobile, Hybrid, and On-line Learning (eLmL 2020), 75, 2020 | 5 | 2020 |
La tranferencia del aprendizaje: un reto para los MOOC NR Vázquez Desarrollo de las instituciones y su incidencia en la innovación de la …, 2014 | 4* | 2014 |
Improving face-to-face learning using an Adaptive Technology EG Rincon-Flores, NR Vázquez, LC Sanchez, SLG Solís, PA Valdes, ... 2023 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 1-5, 2023 | 3 | 2023 |
Retrieving Engineering Students' Prior Knowledge Through Adaptive Learning Platform EG Rincon-Flores, L Castano, NR Vázquez, P Aldape, L Castillo 2024 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 1-3, 2024 | 1 | 2024 |
Learning Assessment Challenges from Students and Faculty Perception in Times of COVID-19: A Case Study. K Gallardo, L Glasserman, N Rivera, L Martínez-Cardiel Contemporary Educational Technology 15 (2), 2023 | 1 | 2023 |
Colaboración comunitaria y “tsikbal” en el contexto del racismo y clasismo ambiental hacia la población maya en Canicab NR Vázquez, JCM Noh Trabajo Social 26 (2), 58-83, 2024 | | 2024 |
ADAPTIVE LEARNING IN ACTION: BOOSTING MATHEMATICAL PROFICIENCY AND STUDENT ENGAGEMENT L Castano, EG Rincon-Flores, P Aldape, AG Perez, N Rivera ICERI2024 Proceedings, 1628-1632, 2024 | | 2024 |
Impact of a Mentoring Program on the Seven Dimensions of Students' Well-Being. EG Rincon-Flores, N Rivera, J Mena, E López-Camacho Educational Process: International Journal 13 (3), 159-176, 2024 | | 2024 |
Mentoring Program and Students’ Well-Being EG Rincon-Flores, NR Vázquez, CF Rodríguez Hernández International conference on technological ecosystems for enhancing …, 2023 | | 2023 |