FabLabs in vulnerable communities: STEM education opportunities for everyone NA González-Nieto, LWC Ching-Chiang, JM Fernández-Cárdenas, ... International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM) 14 (4 …, 2020 | 20 | 2020 |
Co-creating FabLab La Campana: Empowering a marginalised community in the North of Mexico N Lotz, B Thomas, JM Fernández Cárdenas, C Reynaga Peña, ... Design Revolutions: IASDR 2019 Conference Proceedings 1, 2020 | 10 | 2020 |
Touch and Learn: Turning simple objects into learning materials DA Cuellar-Reynaga, MY Mendoza-Córdova, GA Ramírez-Marrujo, ... 2019 International Conference on Inclusive Technologies and Education …, 2019 | 4 | 2019 |
Touch and Learn: Turning simple objects into learning materials DA Cuellar-Reynaga, MY Mendoza-Córdova, GA Ramírez-Marrujo, ... 2019 International Conference on Inclusive Technologies and Education …, 2019 | 4 | 2019 |
Uso de textos narrativos en el desarrollo del compromiso ciudadano en jóvenes de México mediante el diálogo D Santamaría Cid de León Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, 2022 | | 2022 |
Poder y ética de dominación en el espacio público a través de la masculinización del discurso político D Santamaría-Cid de León Cartografía de los micromachismos: dinámicas y violencia simbólica, 16-34, 2020 | | 2020 |
Poder y ética de dominación en el espacio público a través de la masculinización del discurso político D Santamaría-Cid de León Cartografía de los micromachismos: dinámicas y violencia simbólica, 16-34, 2020 | | 2020 |
El desaprovechamiento de las tablets como herramientas de aprendizaje. Caso de estudio en la ULSA Victoria. D Santamaría-Cid de León Políticas Sociales Sectoriales 4 (4), 624-640, 2017 | | 2017 |
FabLabs in vulnerable communities: STEM education opportunities for everyone LWC Ching-Chiang, JM Fernández-Cárdenas, ... | | |